Laman Web Rasmi Pejabat Daerah dan Tanah Temerloh

Font Size

Menu Style

Cpanel

KAKITANGAN

HRMIS

WEBMEL

ADUAN ICT

ESPEKS

AWAM

CUKAI TANAH ONLINE

MYGOV MOBILE

BRIM

PRIMA

UNIT PENTADBIRAN AM / KEWANGAN

FUNGSI UNIT PENTADBIRAN AM DAN KEWANGAN


1. Pengesahan dalam jawatan, kemasukan dalam jawatan berpencen,
   perlanjutan tempoh percubaan, persaraan wajib, kenaikan pangkat,
   menyediakan laporan penilaian prestasi dan mengemaskini
   buku rekod perkhidmatan.
 
2. Pembayaran bil-bil utiliti, pembayaran bil-bil secara pukal.
 
3. Pembayaran dan Rekupmen Panjar wang runcit.
 
4. Pembayaran elaun perjalanan bertugas rasmi dan elaun lebih masa.
 
5. Menyediakan Payroll gaji kakitangan bagi kenaikan gaji tahunan.
 
6. Penyediaan sijil gaji akhir dan urusan perolehan bekalan / perkhidmatan.
 
7. Pembayaran gaji melalui berasingan lantikan baru (kew 304)
   dan pembayaran baucer   tunggakan dan pelarasan melalui payroll gaji.
 
8. Menyelenggaraan rekod latihan jabatan dan menguruskan
    kehadiran anggota bagi kursus di peringkat negeri dan jabatan.

Kami mempunyai 38 tetamu dan tiada ahli di talian

ALAMAT KAMI

Pejabat Daerah dan Tanah Temerloh,

Kompleks Pejabat Dan Tanah Temerloh,

28000 Temerloh,

Pahang Darul Makmur.

Tel : 09-2901313

Fax : 09-2964963 / 09-2961561

Emel : Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.

Facebook : Pdt Temerloh (Rasmi)

 

PAUTAN AGENSI

 

STATISTIK PELAWAT

822329
Hari IniHari Ini91
SemalamSemalam122
Minggu IniMinggu Ini1056
Bulan IniBulan Ini2569
KeseluruhanKeseluruhan822329